si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

vineri, 24 aprilie 2009

Unde ma mai plimb cu rolele???


Nu vom mai putea sa ne plimbam cu bicicleta si rolele prin parcuri.... inca n-am aflat in care exact. Bicicleta nu mi-am luat, dar aveam de gand... cu rolele, insa, ador sa ma plimb. Ce naiba voi face? Ma voi plimba in jurul blocului, printre masini? Grozava idee! Sper ca tampenia asta nu-i apartine lui Oprescu, cel care se plimba cu bicicleta la tv acum ceva timp, pentru a ne arata noua, bucurestenilor, ca mai putem renunta la masina... Ar fi culmea... Imi amintesc ca, nu cu mult timp in urma, daca vroiai sa filmezi ceva in parc, venea un pandar sau gardian si te intreba daca ai autorizatie... Intre timp s-a renuntat la aberatia asta, dar le-a trecut alta prin cap... Intr-adevar ma bucur ca au fost interzise scuterele prin parc... erau atatia imbecili!!! E drept ca in week-end, mai ales in Herastrau, e o aglomeratie cumplita si e extrem de greu sa te plimbi cu rolele fara sa risti sa te dai cap in cap cu cineva. Dar eu tot nu renunt la role! Sa vedem insa, cum fac sa nu iau amenda...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.