si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

marți, 7 aprilie 2009

Amintiri din copilarie... dar nu cu Nica


Ieri am avut o mare surpriza... m-a sunat mama si mi-a pus sa ascult la telefon o caseta veche.... de pe vremea cand implinisem 10 ani. Erau inregistrati pe ea, pentru posteritate, prietenii mei din copilarie. Cu totii cantam, spuneam poezii, bancuri. Eu cantam.... destul de bine (zic eu). Aveam un repertoriu bogat. Stiu ca eram in corul scolii, vocea a doua. Am ras teribil ascultand inregistrarile de atunci.... am avut o copilarie fericita. Si pentru asta le multumesc parintilor mei.
Am postat si o fotografie cu familia Matei la Poiana Brasov... era locul nostru favorit de concediu. Tata a si jucat fotbal la Brasov si in imprejurimi in tinerete. De la el am "microbul" fotbalului....daca n-am fost baiat...poate astazi eram Cristiano Ronaldo.


Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.