si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

vineri, 3 aprilie 2009

Prima mea postare...







Este vineri si este o ora la care, de regula, oamenii ies in oras, sa bea o cafea, sa se vada cu prietenii.... In mod normal si eu faceam acelasi lucru... sau, avand in vedere ca sunt foarte obosita, m-as fi odihnit. Dar mi-am gasit o alta ocupatie de vineri seara: sa scriu. E atat de mult de cand nu am mai scris.... Munca in televiziune nu-ti prea lasa timp pentru alte lucruri. Din pacate! Mai ales in cazul meu, ca licentiata in Litere. Acum, datorita, sau din cauza meseriei de jurnalist sportiv, scriu despre Gigi, despre Mitica, despre Piti.... Unii dintre dumneavoastra veti spune, sunt sigura, ce trist! Ca am ajuns sa scriu despre asemenea personaje. Nu-mi pare rau... si nici nu m-am saturat, e meseria mea si-mi place. E drept ca uneori te saturi de anumiti indivizi.... dar, chiar si asa, cred ca am cea mai frumoasa meserie. Poate mi-ar fi placut, in schimb, sa fiu jurnalist sportiv intr-o alta tara... ar fi fost altceva sa fac interviuri cu Messi, Cristiano Ronaldo, Rafa Nadal... dar ma multumesc cu ce fac acum. Dar, cred ca simteam nevoia de mai mult. Stiu ca sunt multi cei care gandesc ca femeile nu se pricep la sport, la fotbal in special, altii care cred ca jurnalistii sportivi sunt limitati, niste "numaratori de cornere". Sunt destui... o spun cu tristete. Iar numarul mare de femei ( care mai de care mai decoltate, mai siliconate ... si fara nici cele mai elementare notiuni despre sport ) care a invadat aceasta lume, nu face decat sa intareasca aceasta idee. In 2001, cand am intrat in lumea jurnalismului sportiv ( la Tele 7 abc ), nu exista decat o singura prezentatoare de sport, Raluca Arvat, la Pro TV. Eu am fost a doua. Acum sunt aproape numai prezentatoare. Numai vedete Playboy, numai silicoane. E singurul criteriu de selectie a acestor fete. Nu tu cunostinte de sport ( de fotbal in special ), nu tu dictie, etc. Un decolteu generos face cat toate astea la un loc. Sunt fete care ar da orice pentru un post de prezentatoare de sport.... s-o sune Marica, sau Banel... E trist.... As vrea sa arat, in caz ca intereseaza pe cineva, ca mai sunt si femei care stiu sport (fotbal).... dar care au si citit in viata lor mai mult decat Gazeta Sporturilor sau ziare de scandal. Ce m-o fi apucat si pe mine...


2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.