si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

duminică, 12 aprilie 2009

De povestit nepotilor....

M-au napadit amintirile.... si am cautat cateva fotografii... iata ce-am gasit...


Eu in campusul Seixal (locul de antrenament al Benficai)

In biroul presedintelui Vieira - Benfica

La radio

In studioul stirilor sportive cu ani in urma

Cu gimnasta Catalina Ponor

Cu Rica Neaga
Cu pugilistul Jo jo Dan

Cu Armando Sa - atunci la Villarreal

Cu Joaquin - pe vremuri la Betis

Eu la Cluj - la amicalul CFR-Benfica

Pe coperta revistei Vedete

Pe stadion inaintea meciului Romania-Cehia la Constanta

Pe Giulesti

Ca sustinatoare a Nationalei inainte de Euro 2008 (ca doar nu acum...).


Un comentariu:

  1. ce dragut... ai pus si poza cu prietenul meu...dar acum, p bune, o fotografie care sa-l avantajeze nu ai gasit???? :))) si nu ma refer la vreuna de acum 4.5.6.7 ani (gen alea p care mi le-ai trimis mie :d )
    asta k sa vezi k t urmaresc:)))

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.