si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

sâmbătă, 25 aprilie 2009

Perfect guy







"Every mother's perfect son-in-low" - spune despre el managerul sau, Richard Rayment. Asa mi s-a parut si mie, la prima vedere... adica la prima sa conferinta de presa in Romania, la reunirea Nationalei dinaintea dublei cu Serbia si Austria. E posibil sa ma insel.... dar mi s-a parut, cu adevarat, altfel. Obisnuita cu ai nostri Mutu, Marica, Lobont... aproape ca nu-ti vine sa crezi cand cunosti un jucator ca Max Nicu... caci despre el este vorba. O floare rara printre tricolori... un tip neafectat de fite, cu cei 7 ani de-acasa... chiar mai mult... E clar ca e neamt, chiar daca parintii sunt romani. S-a spus despre el ca nu s-a acomodat la Nationala pentru ca nu stia sa injure in romaneste... eu cred ca nu a ras la glumele proaste ale unora, nu s-a acomodat pentru ca avea alte procupari decat sa vorbeasca despre vedete Playboy, despre cui i-a mai "tras-o", despre cati bani a mai "spart" pe nu stiu ce masina sau telefon Vertu... Recunosc ca si eu am fost putin rautacioasa cu el la prima sa conferinta de presa... l-am intrebat daca a avut cu adevarat de ales intre Nationala Germaniei si cea a Romaniei? Si alte rautati... Nu a fost deloc deranjat, a raspuns frumos la toate intrebarile, cu zambetul pe buze. Ce mi-a venit sa scriu despre Max Nicu? Mi-a cazut in mana o revista, GQ, in care Max acorda un interviu. Desi ar fi avut tot dreptul sa o faca, si ar fi putut, acum ca Piturca nu mai e selectioner, totusi Max nu a vorbit urat despre cel care, in mod inexplicabil si nejustificat (dupa parerea mea), l-a bagat in teren doar 7 minute, desi facuse eforturi imense de a-l aduce la lot intr-un timp extrem de scurt. La intrebarea: Cum ti s-a parut Piturca? Max a raspuns doar: No comment. Cate ar fi spus altul (roman) in locul lui? Printre putinele cuvinte pe care i le-a spus Piturca (in stilul sau caracteristic) au fost: "Sa incerci sa dai gol"... Neamtul cu inima de roman, a spus: "Cred ca daca as fi jucat mai multe minute as fi reusit". Uite ca si eu cred la fel... chiar daca a jucat doar 7 minute in finalul meciului cu Austria, s-a vazut ca este cu adevarat jucator... Piturca, te-or fi ajuns blestemele parintilor lui Max, pe care i-ai pus pe drumuri degeaba pana in Romania...
In final as vrea sa fac cateva precizari: nu il cunosc personal pe Max Nicu (decat atat cat poti cunoaste pe cineva la o conferinta de presa) si nu ma intereseaza ca barbat (si din cate stiu in toamna urmeaza sa se insoare cu iubita lui Catherine, cu care este impreuna de foarte multi ani). Asta ca sa nu existe interpretari...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.