si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

vineri, 10 aprilie 2009

Interviu cu un fost mare campion - Nicu Vlad



Va povesteam cat de diferiti sunt ceilalti sportivi fata de fotbalisti ( a se citi de fotbalistii romani)... Pentru ca jucatorii straini de fotbal sunt, in opinia mea, din alt film decat ai nostri. Ceilalti sportivi de la noi, chiar daca au rezultate extraordinare (campioni europeni, mondiali sau olimpici), sunt modesti, cu mult bun simt. Astazi am facut un interviu cu fostul campion mondial si olimpic la haltere, Nicu Vlad, pentru emisiunea mea "Performeri in arena". M-am decis sa vorbesc cu Nicu Vlad pentru ca zilele astea, la Sala Polivalenta, se desfasoara Campionatele Europene de Haltere. Mi-a marturisit ca spectatorii nu vin sa vada acest sport. Sala Polivalenta era aproape goala, doar ici colo cativa oameni rataciti. Si vorbim despre o competitie importanta. Ma gandesc ce circ ar fi fost daca Romania gazduia un Campionat European de Fotbal.... Nicu Vlad este, de putin timp, vicepresedinte al Federatiei Internationale de Haltere si si-a dorit foarte mult sa aduca o mare competitie in Romania. A si reusit, dar, zic eu, noi romanii ne-am facut de ras. Ce-or fi zis sportivii straini, veniti la Bucuresti, cand au vazut Sala Polivalenta goala? Cred ca sunt printre putinii nebuni care mai fac emisiuni sportive despre haltere, patinaj artistic, karate...

Ma si gandeam ieri daca sa scriu ceva, sau nu, despre suspendarea lui Piturca. Mi s-a parut ca oricum s-a vorbit atat de mult....la fel si despre Gigi. ( am si postat o captura cu mine si Jiji). Cineva ma rugase sa-i fac rost de un autograf de la el ... A fost fericit "nevoie mare" cand a auzit. Erau alte vremuri.... Cand se credea Razboinicul luminii. Nu-mi vine sa cred ce-am trait sa vad! Imaginea cu Razboinicul in catuse.... Nu sunt dintre cei care se bucura de raul lui... dar nici o mare sustinatoare nu sunt. Imi amintesc cum isi batea joc de ziaristii sportivi de la trustul lui Voiculescu... Cu mine a fost intotdeauna ok. N-am ce sa-i reprosez. Conferintele de la Marriott sau de la Palat erau un deliciu.... un circ total.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.