si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

joi, 9 aprilie 2009

Ce febra musculara am!

Aseara am fost la aerobic. Nu mai facusem miscare de mult.... doar cateva plimbari cu rolele. Prietena mea Simona m-a convins sa merg. Deocamdata nu pot sa-i multumesc.... Tot timpul am fugit de aerobic, de sala, etc. Imi spuneam ca nu am nevoie, ca am noroc cu metabolismul meu. Adevarul este ca rareori m-am ingrasat si eu putin, 2-3 kg. Si am mancat dulciuri, am baut numai porcarii... deci chiar sunt norocoasa! Dar m-am lasat convinsa de prietena mea sa merg la sala, sa ma mentin in forma, sa-mi tonific musculatura. Asa ca aseara am fost la aerobic... o ora intreaga. Enorm pentru mine, pentru prima sedinta. Astazi sunt terminata! Ma dor toate. Dar m-am hotarat sa imi fac abonament, atat la sala cat si la aerobic. Jur ca nu e vorba de fite, nu ma duc sa fac parada costumelor de aerobic sau sa agat ceva... cum se practica. Chiar vreau sa fiu in forma in aceasta vara. Nu e normal sa fiu atat de lenesa. Un prieten tenisman imi promisese ca imi va fi profesor, nu am mai tinut o racheta in mana de ani buni, nu cred ca mai stiu sa lovesc mingea. Dar cum el e ocupat cu turneele.... ieri, cand am vorbit, era la Atena. Imi place mult mai mult sa fac sport in aer liber... In alta ordine de idei, astazi este ziua lui Mircea Rednic. L-am sunat sa-i spun "la multi ani". Banuiam ca nu va fi foarte vesel, avand in vedere rezultatul dinamovistilor din meciul de la Craiova. Nu parea insa foarte afectat. I-am urat, bineanteles, sa castige campionatul si sa joace in Liga.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.