si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

luni, 6 aprilie 2009

E luni....























A inceput o noua saptamana de munca.... trist. Pe asa o vreme superba numai chef de munca nu am. In week-end am stat numai la terase.... in sfarsit a venit primavara!!!! Ador acest anotimp! Poate pentru ca m-am nascut in aprilie. Simt in sfarsit ca traiesc! Dar mi-a cam pierit cheful de munca, am inceput sa ma gandesc tot mai mult la vacanta. Vorbeam ieri cu doua prietene unde sa plecam. Am cazut de acord sa mergem la Lisabona. Pentru ele e prima oara cand vad capitala Portugaliei. Pentru mine nu.... E un loc frumos.... in opinia mea. Poate asa se vede prin ochii mei... Voi fi ghidul lor. Sunt atatea locuri superbe.... O sa postez cateva fotografii. Poate va trezesc interesul. Torre de Belém, Ponte 25 de Abril si Cristo Rei.... Trebuie sa le vedeti! Eu o sa mai merg si pe stadion.... ca altfel nu se poate. Nu exista oras pe care sa-l fi vizitat si sa nu fi mers la un meci. La Lisabona nu merg decat pe Da Luz. Hai ca v-am stricat saptamana de munca! Acum o sa va ganditi numai la vacanta....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.