si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

luni, 20 aprilie 2009

La Manastirea Ghighiu


Sunt unii care merg la biserica doar atunci cand au probleme... Sau la sarbatorile mari: Paste sau Craciun. Ce pacat ca ne aducem aminte de Dumnezeu atat de rar! Nu e insa cazul meu... cel putin de cand am venit la facultate in Bucuresti, merg aproape in fiecare marti la Biserica Sfantul Antonie cel Mare. Se spune ca face minuni, indeplineste dorinte... Chiar asa este... Depinde insa si ce ceri... nu m-am rugat sa castig la loto. Si mai este ceva foarte important... sa nu uitam sa si multumim pentru toate lucrurile bune care ni se intampla, pentru tot ceea ce avem. Astazi am fost intr-un loc unde vroiam de mult sa ajung... Manastirea Ghighiu, langa Ploiesti, acolo unde se afla Icoana Maicii Domnului, facatoare de minuni. E intr-adevar un loc superb!


3 comentarii:

  1. Dacă nu te-aş cunoaşte m-aş lua puţin de viaţa ta, aşa, însă mă rezum la a-ţi aminti că nu este bine să baţi monedă pe faptul că mergi la biserici şi mănăstiri.

    Evident, admiratorul

    RăspundețiȘtergere
  2. Era o sugestie pentru cei care au nevoie de Dumnezeu...sau care au Dumnezeu....deci ignora postarea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Postarea, da, o ignor, dar pe tine nu am cum. Este imposibil. :)))

    Admiratorul fidel

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.