si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

joi, 21 mai 2009

Sunt romanca... la fel ca Lucescu si Rat!!!



Aseara m-am simtit, dupa mult timp, mandra ca sunt romanca... atunci cand am vazut tricolorul pe umerii lui Mircea Lucescu, ridicand in acelasi timp, deasupra capului, Cupa UEFA. Si cand am vazut, un alt roman, Razvan Rat, "arestand" trofeul. Imi venea sa strig: uite, ei sunt romanii!!! Acestia care fac performante, nu cei care ucid sau violeaza in Italia. Si ce sa vezi... cand deschid astazi televizorul, vad ca nesimtitii de italieni l-au numit pe Lucescu - tiganul roman. E greu sa accepte ca nu suntem acei violatori si ucigasi. Aseara romanii Lucescu si Rat au cucerit Europa! Si le-au dat o palma italienilor... si altora. Iar eu am fost mandra ca sunt romanca.
PS Astazi am primit mesaje de felicitare de la foarte multi prieteni (fotbalisti straini), ca si cum as fi avut vreun merit ca romanii Lucescu si Rat au castigat Cupa UEFA. Dar m-am simtit foarte bine. E clar ca, gratie performantei lor, s-a vorbit din nou de Romania in toata Europa.... DE BINE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.