si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

joi, 28 mai 2009

Ghetele de aur catalane si cizma Ronaldo




E inutil sa mai spun cu cine am tinut in finala Ligii de aseara.... pentru mine (indiferent ce spun altii) Primera este cel mai frumos campionat.... Ce lectie de fotbal le-au dat spaniolii (sau catalanii, in fine) englezilor. Ce ghete de aur au avut Iniesta, Xavi, Messi, Eto'o si toti ceilalti .... si ce cizma a fost Ronaldo. Oricum mie nu-mi place deloc acest copil rasfatat, cu tenul acneic, dar cu aere de mascul feroce... In alta ordine de idei, sper ca cizmele din Liga lu' Mitica s-au uitat la acest meci... nu-mi fac iluzii ca ar putea vreodata sa si joace asemenea catalanilor... Ar putea sa invete macar (daca nu lectia de fotbal), cea a modestiei si a muncii unor jucatori adevarati, precum Messi, Iniesta sau Xavi. Si asa ma uitam cu greu in ultima vreme la Liga I.... dupa un asemenea meci imi va fi aproape imposibil sa nu inchid televizorul dupa maxim 10 minute...

4 comentarii:

  1. Orice ai spune, Cristiano Ronaldo arată mult mai bine decât compatriotul lui... stai că am uitat cum îl cheamă.. ceva cu Gomes.. aşa, da, Nuno Gomes.

    Tot admiratorul

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca esti la varsta la care iti plac baieteii care au cosuri pe fata....da.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am scris că arată mai bine decât Nuno Gomes (chiar şi decât "Paiaţa", dar nu despre asta este vorba), nu că îmi plac băieţeii care au coşuri pe faţă. Sesizezi diferenţa? :p

    Admiratorul

    RăspundețiȘtergere
  4. si cristiano, si nuno sunt ft frumusei :)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.