si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

sâmbătă, 2 mai 2009

Emisiune cu baiatul lu' tata


Miercuri am emisiune "Performeri in arena"... si cu cine sa fie, daca nu cu Razvan Lucescu, noul selectioner, baiatul lu' tata, cum l-au numit unii. Am auzit in ultimele zile atatea despre el....La Antena 2, de exemplu, o fatuca, una din Playboy si de la Big Brother... chiar nu-mi amintesc numele ei... vorbea cu mult patos, la emisiunea lui Morar, despre Razvan. Ii curgeau balele de pofta, saraca!!! Nu stia ea pana unde a ajuns Razvan cu Rapidul in Cupa UEFA...cica pana in semifinale... aia era Steaua, dar in fine... ce pretentii am si eu! Cum vorbea ea cu toata convingerea despre Razvan, cat este de familist, de imaculat....mai ceva ca Alba ca Zapada. Vad ca reclama aia la crema de zahar ars chiar a prostit cateva pitipoance... Nu am nimic cu noul selectioner... ii doresc multa bafta... are nevoie! Mai ales in relatiile cu unii jucatori...

PS Nu pierdeti emisiunea de miercuri, ora 19.30, pe TVRM sau pe www.tvrm.ro.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.