si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

joi, 7 mai 2009

Fotografiile de la sarbatoarea Stelei din Ghencea




In '86 aveam 10 ani, dar imi amintesc bine finala de la Sevilla... tata (stelist "pana in maduva oaselor") a pastrat ziarele vremii si fotografii cu eroii Stelei. I-am revazut pe cativa dintre acei mari jucatori, la sarbatoarea din Ghencea. Pe unii dintre cei prezenti ii stiu bine: pe Laca, pe Belo, pe Fane Iovan, pe Majearu... imi pare rau ca tata nu a putut sa-i cunoasca personal. Dar vineri, de la ora 14.00, este o editie speciala dedicata implinirii a 23 de ani de la cea mai mare performanta a fotbalului romanesc... l-am sunat pe tata sa se uite la televizor, sa revada imaginile acelea cu penalty-urile aparate de Duckadam... cand am montat emisiunea mi se zbarlise pielea pe mine... Ce fotbalisti! Ce echipa! ................................ Ce-a ajuns Steaua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.