si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

marți, 3 noiembrie 2009

Sa ne fie frica de gripa porcina?


Pana mai ieri nu ma sinchiseam prea tare de gripa porcina... dar am inceput sa constientizez ca nu e chiar o gluma si ca mi se poate intampla si mie. Sambata am fost in club unde era aglomerat ca de obicei... duminica am fost la mall-ul nou din Cotroceni unde era o adevarata nebunie, parca tot orasul se adunase sa vada nu stiu ce... Nu mi-am dat seama de pericol pe moment. De scapat cred ca am scapat... dar pana cand? Sa mai merg sau nu in club in week-end? Asta da intrebare dificila. Si daca nu, ce naiba sa fac? In club nu, la film nu, la mall nu. Sau sa ignor pur si simplu pericolul? Ca doar daca e sa mi se intample o sa mi se intample oricum.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.