si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

luni, 23 noiembrie 2009

Ce dor imi era de o filmare la aeroport!




De mult nu mai mersesem la aeroport sa astept o echipa, un jucator, antrenor, etc... Astazi am fost la sosirea Sevillei pentru meciul cu Urziceni din Liga. Ajunsa acolo, cam cu o ora mai devreme, ma duc sa verific daca spaniolii vin la 13.25 asa cum stiam. La biroul informatii doua tute care habar nu aveau cum le cheama cu buletinul in mana. Eu le intrebam daca au un charter de la Sevilla la 13.25... ele habar nu aveau ce e ala charter... zic: un avion privat, vine o echipa de fotbal... tutele ma asigura ca nu exista in orarul de zbor. Renunt. Cobor in parcare si vad trei autocare venind... Amin. E clar vin. Ma pun pe asteptat. Mai apar pe rand si alti ziaristi. Intr-un final apoteotic incep sa apara jucatorii, fiecare pe alta parte. La naiba. Ma duc intai la Luis Fabiano. Imi zice ca nu poate sa vorbeasca. Fuck! Sper ca n-am venit degeaba si astia nu au voie sa dea declaratii. Intr-un final apare o veche cunostinta a mea, Jesus Navas. Il salut si ii zic ca vreau sa vorbesc cu el. Imi zice ceva... nu aud prea bine... se duce sa-si lase bagajul la autocar. E clar ma gandesc... azi nu e ziua mea norocoasa... astia nu au voie sa dea declaratii. Dar ei vorbeau de regula. In fine, s-or fi schimbat regulile! Cand ceilalti reporteri il oprisera in fine pe Diego Capel, vad ca vine Jesus la mine si zice: Hai! Aaaa? Interviu? Ok. Il intreb eu una alta, el raspunde diplomat in stilul lui inconfundabil. Pe urma il oprim pe presedintele Del Nido. Ne zice ca va lua cina cu prietenul lui Gigi Becali, apoi ca i-ar placea ca Sevilla si Unirea sa mearga impreuna mai departe in Liga. He he... poate cu putin ajutor? Ma indoiesc... dar in fine. Pana la urma a iesit ceva. Plec spre parcare la masina. Cand... aud in spate niste lovituri puternice in geamurile autocarului. Ma intorc... doi jucatori de la Sevilla loveau cu pumnii in geamuri... unul imi facea cu mana... altul, un negru, nu l-am vazut bine, era cu o hartie in mana... Doamne ce gorile! Astia de cand n-or mai fi vazut femei?

PS O sa postez curand si cateva imagini, sau chiar interviul cu Jesus Navas. Deocamdata un interviu mai vechi pe care l-am facut tot la aeroport cand Sevilla a jucat cu Steaua.
http://www.youtube.com/watch?v=Wk_mzPUKwdA


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.