si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

vineri, 27 noiembrie 2009

Am succes la pusti





De o vreme, cam de vreun an sau chiar mai bine, am , mai mult ca niciodata, succes la pusti. Nu ca m-as plange... dar parca sunt din ce in ce mai tineri. Am luat-o usor in jos... de la 27... la 25... acum la 22!!! Parca e prea de tot. De vreo saptamana, un prieten, de 22 de ani, vrea neaparat sa faca Revelionul cu mine, sa vina special pentru mine in Romania. Oricum eu nu vreau sa raman sub nici o forma in tara... dar daca ii vine ideea sa ma invite el undeva? Cum mai scap? Am incercat eu sa-i zic ca e un pic cam prea tanar... cica e la moda. In alta ordine de idei, chiar vorbeam cu Oty la Gala Fotbalului, uitandu-ne la concursul Miss Romania, cum arata pustoaicele din ziua de azi. Imi pare rau acum ca n-am facut poze... Aveau 17, 18, 19 ani si o celulita pana la genunchi. Ce le mai place shaorma! Imi imaginez cum vor arata fetele astea la varsta noastra.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.