si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

duminică, 2 august 2009

Poze unice din Campusul Seixal (al Benficai)

Vestiarul gazdelor e locul unde nu intra nimeni... cu atat mai putin ziaristii... Cei de la Pro TV se laudau zilele trecute ca au intrat in vestiarul Barcelonei... asta datorita lui Gica Popescu, nu datorita unui ziarist senzational de acolo... Asa
mi-am adus aminte ca eu am intrat in urma cu 2 ani in vestiarul Benficai Lisabona din Campusul Seixal. In mod normal nu ar fi trebuit sa public aceste poze destul de "intime"... dar o s-o fac totusi.




Vestiarul lui Nuno Gomes are pe el o fotografie a Marelui Zid Chinezesc.... asa cum zice el: "it's like me! Nobody pass throw me!"

Asta cred ca era vestiarul lui Moccoli... si avea si el un obiectiv... sa-l distruga pe Liedson de la rivala Sporting.



2 comentarii:

  1. Ipotetic vorbind, cei de la Benfica te pot da în judecată dacă văd că ai publicat pozele astea?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred.... nu am semnat nimic in acest sens... nu scria ca nu am voie sa fac fotografii. M-au rugat doar sa nu le dau, dar au trecut 2 ani de atunci. Si sper sa nu se uite pe blogul meu...in afara unei persoane care sigur nu are nici o problema.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.