si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

luni, 10 august 2009

Ce tragedie ... Mutu se retrage de la nationala!!!



Da... chiar sunt ironica. Cica Mutu nu mai vrea sa vina la nationala... fiindca nimeni de la Federatie nu i-a sarit in ajutor dupa ce a venit verdictul de la TAS (ca trebuie sa plateasca 17 mil de euro lui Chelsea). Sunt la pamant de cand am auzit vestea. Ha ha ha. Eu zic sa facem cheta nationala, sa-l aducem pe Briliant din nou la lot.


2 comentarii:

  1. Cristinica, am senzaţia că nu eşti bine informată. Mutu s-a gândit să nu mai vină la naţională nu din cauză că oamenii din federaţie nu i-au sărit în ajutor după verdictul de la TAS, ci din cauza declaraţiilor de prost gust ale lui Ionuţ Lupescu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand am scris eu postarea tocmai aparuse zvonul. Mie oricum nu-mi pasa daca Mutu mai vine vreodata la nationala sau nu. Cred ca
    ti-ai dat seama ca sunt o mare admiratoare a sa.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.