si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

joi, 3 decembrie 2009

Zi de filmare cu peripetii



Astazi am filmat pentru emisiunea mea "Performeri in arena" cu echipa de sabie a Romaniei, campioana mondiala, cu antrenorul Covaliu si cu vicecampionul mondial, Rares Dumitrescu. Dar m-a pus dracu' sa filmez chiar in ziua meciului cu Sturm Graz. Plec la filmare pe la ora 9.00, spre stadionul Dinamo, unde se antrenau baietii lui Covaliu. Ca sa pot intra prin Barbu Vacarescu am sunat toti generalii posibili. Intram in final, ne spune un pandar de la firma de paza ca doar pana la ora 13 putem sta cu masina in stadion. "Nici o problema, la maxim 12.00 noi terminam". Stiam ca baietii alearga chiar pe arena principala (aveau pregatire fizica). Intram, vorbesc cu Cova, ne apucam sa filmam ilustratie. Cand eram pe punctul de a incepe interviul cu Mihai apar unii de la UEFA si probabil de la Sturm Graz. Unul de la UEFA vine intins la noi, mai exact la operatorul meu. Ii zice lui Mircea in engleza ca nu are voie sa filmeze. Apar eu. Ii explic idiotului ca eu nu sunt acolo pentru fotbal, ci pentru un alt sport. Idiotul cere sa vada imaginile. I le arata Mircea, vede clar ca ii filmasem numai pe cei de la scrima si totusi ii cere sa le stearga. I-am luat la injurat toata familia, i-am umplut frigiderul de carne. Sper ca a si inteles ceva... Apoi ca sa ma asigur ii zic si in engleza "fuck the football!" si alte lucruri dragute. Tampitul se uita la mine si zambea. N-am avut ce sa facem si am sters imaginile filmate. Stabilesc cu baietii sa mergem in alta parte sa filmam. Intre timp apare unul de la Dinamo (pe care nu l-am vazut in viata mea). Ii zic ca noi am vorbit cu cei de la Clubul Sportiv sa filmam acolo cu scrima, ca n-am nici o treaba cu meciul de diseara. El se uita la mine si zice: "sigur ca vrei sa filmezi scrima". E clar ca dobitocul nu credea nimic, in capul lui ei si echipa lor erau buricul pamantului. Ii arat idiotului catre Cova si-i zic: "Uite, suntem cu Mihai Covaliu, campion mondial si olimpic..." Se uita mirat, ca curca-n craci... Mi-am dat seama ca dobitocul habar nu avea cine e Covaliu... pentru el Dumnezeu e Turcu sau Borcea. Le zic ca plecam oricum, ca nu ne intereseaza fotbalul si iesim din stadion. Plecam cu toata echipa catre Federatia de Atletism. Acolo, in sfarsit, putem filma in liniste. Lui Cova nu-i venea sa creada ce-a putut sa spuna imbecilul ala de la Dinamo, nu mai zic ca nici nu l-a recunoscut! Cum dracu' sa-l recunoasca pe baiatul asta... ca nu l-a vazut niciodata beat mort, pozat de paparazzi prin Downtown!!! E clar ca nici acum nu mi-au trecut nervii... desi au trecut cateva ore de la incident. In alta ordine de idei, baietii pleaca luni la Poiana Brasov in cantonament unde ne-au invitat si pe noi... Faptul ca am tremurat zdravan timp de o ora, cat a durat filmarea, nici nu mai conteaza.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.