si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

joi, 17 decembrie 2009

Cu prietenii pe mess

Cu prietenii aflati departe vorbesc pe mess, ne mai vedem pe camera web... Mi-as dori sa pot sa-i vad mai des, dar cand nu se poate ma multumesc cu asta. Aseara am stat cateva ore bune de vorba cu un prieten aflat in Azerbaidjan si cu un altul din Austria. Cel din Azerbaidjan imi povestea cat de naspa e acolo, pentru ca femeile sunt urate "foame". Avand in vedere ca se intoarce saptamana viitoare, i-am zis ca poate sa recupereze aici. Cel din Austria isi facea deja planuri pentru vacanta de vara, imi zicea ca ar vrea sa vada Marea Neagra. La naiba... si eu care abia astept sa plec dracului de pe-aici... Acum cateva zile am vorbit si cu un bun prieten din Dubai... si mai disperat de linistea de acolo, el obisnuit cu viata de noapte, cu distractia (omul a jucat in Portugalia, Spania si Anglia)... De-abia asteapta sa i se termine contractul in mai. Mi-a zis: "Vin in Romania. Sa-mi pregatesti o petrecere, nu mai suport atata liniste!" Il inteleg saracul, inainte de acest contract a jucat in Iran...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.