si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

luni, 19 octombrie 2009

Am revenit din concediu....

Am vazut ca unii (mai exact unele) mi-au simtit lipsa foarte tare ha ha ha ... au intrat pe blog-ul meu si au postat comentarii... pline de frustrare si invidie. Eram sigura ca asa se va intampla, cand voi spune ca plec in vacanta... Nu pot decat sa le compatimesc... sarmanele... trebuie sa fie greu sa urle foamea in tine, sa te pasca somajul la televiziunea unde lucrezi, desi muncesti ca o sclava pe plantatie si altele sa se plimbe, sa fie fericite, iubite... Asadar am revenit... cu bateriile incarcate si gata de munca. Dar mai plec de Craciun sau de Revelion...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.