si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

duminică, 6 septembrie 2009

Altii n-au noroc de femei asa frumoase...

Am ajuns la concluzia ca romancele chiar sunt femei frumoase... dupa ce am vazut cat de urate sunt portughezele sau spaniolele (de exemplu). Pacat insa ca, pe cat sunt de frumoase, pe atat sunt de fraiere (nu-si cunosc valoarea). Poate si pentru ca "piata" e plina, ai nostri barbati nu mai dau doi bani pe ele... iar ele accepta orice. Romancele ar putea trece usor afara drept modele, actrite, sau prezentatoare tv. In timp ce portughezele (de exemplu) celebre si frumoase (considerate de ai lor), la noi n-ar face "o ceapa degerata". Va arat doar cateva dintre cele mai cunoscute si apreciate vedete feminine din Portugalia:

Filipa Sabrosa - sotia fotbalistului Simao Sabrosa


Carolina Patrocinio - prezentatoare


Luciana Abreu - actrita, cantareata, iubita fotbalistului Djalo

Diana Chaves - model, iubita fotbalistului Cesar Peixoto

Merche Romero - prezentatoare, una din fostele iubite ale lui Cristiano Ronaldo


6 comentarii:

  1. querida, nu incetezi sa ma uimesti :)) ce ai cu femeile? :)) sunt f ok .

    RăspundețiȘtergere
  2. Querida... stiu ca se spune ca gusturile nu se discuta, dar ma dezamagesti. Tocmai de-asta am decis sa postez si fotografii cu vedetele lor, ca sa nu spuna lumea ca sunt nedreapta (ca de fapt ele sunt superbe si sunt eu rea). Ce naiba Querida, ai fost recent in Portugalia... ai vazut femei frumoase? Sau, in fine, potrivit gusturilor tale, poate ca da...

    RăspundețiȘtergere
  3. hai, ma querida, ca si la noi sunt multe femei urate...

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu zic ca nu mai sunt si la noi urate...dar la ei cele mai frumoase femei sunt cele pe care le-am postat eu... deci oribile.

    RăspundețiȘtergere
  5. ce-i drept, aia de pe coperta revistei are sutienul pus stramb, se uita chioras, iar talia este extrem de subtire in comparatie cu restul corpului, fara ca asta sa fie neaparat un atu.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.