si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

miercuri, 16 noiembrie 2011

Bute, te-ai facut de kkt!



Mare petrecere in cinstea lui Bute la "Marul de aur".... Mare e impropriu spus, pentru ca totul a fost mic. Invitati putini si doar cativa de marca, presa (desi invitata) izolata intr-un salon separat de invitati, mancarea execrabila (dupa cum mi-au zis colegii care au incercat), apa si sucurile la pet-uri (cumparate probabil in graba de la supermarket), un vin alb varsat, servit in carafe. Acum parca imi pare rau ca m-am imbracat elegant, ca m-am coafat si, pana la urma, ca am onorat penibilul eveniment. Jenant pentru un mare campion! Bute te-ai facut de ras! ..... sau altii s-au ocupat s-o faca!

PS Cu toate astea, ziaristele au fost "fermecate" de Bute, i-au "sorbit" fiecare cuvant si s-au ingramadit sa faca poze cu el.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.