si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

luni, 9 august 2010

Sunt fan Piturca






Totdeauna mi-a placut Piturca... iar astazi mi-am reamintit si de ce. Chiar daca nu e cel mai simpatic personaj in viata, e al dracului de misto, are cohones, cum spun spaniolii. Conferinta lui a fost dementiala chiar daca un pic cam lunga. Cum l-a imitat pe Gigi, cum a pus la punct niste indivizi cu pretentii de persoane importante in fotbal, desi nu au facut nimic care sa-i recomande... a fost de nota 10. Cu felicitari. Dar sincer nu stiu ce l-a apucat sa se intoarca la Steaua si in Liga 1. Eu in locul lui mi-as face valiza si as lua primul avion. Desi, daca ma gandesc mai bine, sa plece altii! Si sunt atatia.... sa-si ia bilet numai dus.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.