si femeile se pricep la fotbal ... si nu numai ...

Mai sunt si jurnaliste sportive care stiu meserie.

duminică, 13 iunie 2010

Mister Mondial





Nu stiu altii cum sunt... dar eu abia asteptam sa inceapa Cupa Mondiala.... ca sa mai vad si eu fotbal si fotbalisti. Chiar daca prietenii mei nu mai sunt convocati la "nationalele" lor, raman fan al Spaniei, Argentinei si Portugaliei. Dar ca orice femeie care se uita la fotbal, nu am putut sa nu remarc si barbatii frumosi care joaca la acest Mondial si m-am gandit sa fac un top. Aproape toti sunt si jucatori senzationali nu doar manechini.
1. Yoann Gourcuff (Franta)
2. Francesc Fabregas (Spania)
3. Jesus Navas (Spania)
4. David Villa (Spania)
5. Miguel Veloso (Portugalia)
6. Kaka (Brazilia)
7. Kun Aguero (Argentina)
8. Nilmar (Brazilia)
9. Cristiano Ronaldo (Portugalia)
10. Gonzalo Higuain (Argentina)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.